Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за реле на 33

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Venci
    А този модел да не би да има функцията като натиснеш лостчето да ти пръсне течност на джама и да ти направят чистачките един оборот. Това е много тарикатско, а гледам едни схеми сега, че има връзка между помпата и релето за чистачките. Гладна кокошка просо сънува. Колеги със старите 33-ки кажете прав ли съм.
    еми да, моето 33 го може това
    ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
    ALFA ROMEO 33 1.5 TI

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Kostadin
      еми да, моето 33 го може това
      Колега, погледни моля те дали го имаш това реле и евентуално като го махнеш какво няма да работи по чистачките. Иначе вчера отделих от ел. инсталацията блока с трите релета - за фаровете, чистачките и това дето не го знам за какво е. 100% е сигурно, че няма нищо общо с фаровете, защото с една крушка, акумулатор, и лостчетата успях да подкарам всички функции на фаровете. Започвам да си мисля, че е за интервалите на чистачките или инсталацията да е подготвена за задна чистачка. Имам една схема, но там не виждам такова реле при чистачките .
      Alfa Romeo 75 24V

      Comment


      • #18
        Открих за какво е този куплунг. Ще се гръмна . През цялото време си мисля за какво е това реле,а и къде е куплунгът, в който се включва моторчето на чистачките. Няма реле . На това място се включва моторчето за чистачките . Вече всичко работи и е тествано. Остава да уточня кое, как, къде ще се закачи. И аз съм един жичкаджия .
        Alfa Romeo 75 24V

        Comment


        • #19
          Интервалите на чистачките се определят също и от самия мотор на чистачките. В самия механизъм има пластини и писти, определящи местоположението на чистачките.
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Venci
            А този модел да не би да има функцията като натиснеш лостчето да ти пръсне течност на джама и да ти направят чистачките един оборот. Това е много тарикатско, а гледам едни схеми сега, че има връзка между помпата и релето за чистачките. Гладна кокошка просо сънува. Колеги със старите 33-ки кажете прав ли съм.
            Те точно тва е, като пръскаш на стъклото чистачките на фаровете тръгват заедно с тия на стъклото
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Bobi_33
              Интервалите на чистачките се определят също и от самия мотор на чистачките. В самия механизъм има пластини и писти, определящи местоположението на чистачките.
              Интервала се определя от релето. Пистите в редуктора на моторчето са зе това например като върнеш лостчето преди чистачките да са във изходно положение те да си се върнат. По същия начин и релето ти дава импулс, който да ти задвижи моторчето и то прави един оборот защото имаш писти, а към моторчето отиват 5 кабела при Джулиетата и 6 при 33-ката. От тях имаш маса, захранване, сигнал от релето и т.н.
              Alfa Romeo 75 24V

              Comment


              • #22
                33-ката е със 6 крачета защото има и задна чистачка
                ИТАЛФЕСТ 2004 - "Барабар Петко с мъжете"


                :biker: ИТАЛФЕСТ 2005 :biker:

                Comment


                • #23
                  hf май не се изразих правилно. Имах в предвид че моторчето за чистачките на моята кола е с пет кабела, не релето. А моторчето за предните чистачки на 33 е със шест. Да призная не съм правил обстойно сравнение за какво е допълнителният кабел, защото го включих и заработи. Релето от 33 което насадих на моята кола, заедно със лостчетата не мога да се сетя с колко крачета е, но мога да проверя, въпреки че не е важно май .
                  Alfa Romeo 75 24V

                  Comment


                  • #24
                    бат венци каде се подвизаваш да доида да направим и моитечистачкяко съм го закъсал а гледам ти ги чаткаш

                    Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

                    Comment


                    • #25
                      Снощи проверих. Оказа се, че релето на чистачките е с 6 края въпреки, че колата не е имала задна чистачка, а релето за фаровете е с пет края. Любопитството ми се разбуди и почвам да си мисля дали да не отворя двете моторчета и да разбера, защо това на 33-ката има един кабел повече
                      Alfa Romeo 75 24V

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Venci
                        Любопитството ми се разбуди и почвам да си мисля дали да не отворя двете моторчета и да разбера, защо това на 33-ката има един кабел повече
                        При 155: моторчетата на Бош имат една жица по-малко от тези на MagnetiMarelli, но не се задълбочавах да търся как е организирана електриката (А като видях Бош-а с по-малко жици, Италианеца отнесе една дълга и незаслужена. После пробвах мотора - върви и до ден днешен, и му се извиних задочно )

                        Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
                        Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

                        Comment


                        • #27
                          При мен е обратното Бош е с една повече и май е подсигуряване на масата.Реших го в събота ще има дисекция.
                          Alfa Romeo 75 24V

                          Comment

                          Working...
                          X